Ogłoszenie nr 6 KWP w Gorzowie Wlkp.
OGŁOSZENIE Nr 6 KOMENDANTA WOJEWÓDZKIEGO POLICJI W GORZOWIE WLKP. z dnia 01 lipca 2010 roku w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Komendanta Miejskiego Policji w Gorzowie Wlkp.
§ 1
W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Komendanta Miejskiego Policji w Gorzowie Wlkp., ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.
O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze:
1) pełniący służbę w Policji;
2) spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. z 2007r., Nr 123, poz. 857 z późn. zm.);
3) Pożądane jest również:
a) wykształcenie z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenie studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursu z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, albo wykształcenie wyższe o kierunku prawo lub administracja,
b) co najmniej 10 – letnie doświadczenie w służbie kryminalnej lub prewencyjnej,
c) co najmniej 4- letnie doświadczenie w kierowaniu zasobami ludzkimi,
d) poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ściśle tajne.
§ 2
Oferty kandydatów powinny zawierać:
1) CV i list motywacyjny;
2) kopie ostatniej opinii służbowej kandydata oraz sporządzonych po niej ocen okresowych (oryginały do wglądu);
3) pisemną koncepcję pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat,(koncepcja pracy powinna zostać opracowana w oparciu o regulamin Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wlkp. z dnia 01października 2008 roku z póź. zm. Koncepcja nie powinna przekraczać 10 stron, napisanych czcionką Arial 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2,5 cm);
4) pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego Trybu i Zasad Przeprowadzania Postępowań Kwalifikacyjnych na Wybrane stanowiska służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 1, umieszczonym na stronie internetowej www.bip.lubuska.policja.gov.pl w zakładce oferty pracy dla policjantów);
5) potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;
6) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);
7) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);
§ 3
Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Komisja będzie pracowała na podstawie Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji.
§ 4
Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym (wynikający z karty opisu stanowiska pracy):
-
organizacja i koordynowanie oraz nadzór nad podstawowymi zadaniami Policji w podległej jednostce, jakie wynikają z Ustawy z dnia 6 kwietnia 1990r. o Policji ( Dz. U. z 2007 r. nr 43, poz.277),
-
wyznaczanie celów, zadań i mierników służących do oceny ich realizacji poprzez komórki organizacyjne komendy,
-
realizacja zadań określonych trybem postępowania administracyjnego w sprawach związanych z kompetencjami organu Policji,
-
współdziałanie z podmiotami administracji samorządowej w zakresie utrzymania bezpieczeństwa i porządku publicznego,
-
zarządzanie komendą poprzez wydawanie rozkazów, decyzji i poleceń,
-
sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad komórkami organizacyjnymi w służbie wspomagającej działalność Policji w zakresie organizacyjnym, logistycznym i technicznym,
-
prowadzenie polityki kadrowej zapewniającej efektywną realizację zadań w komendzie i podległych komisariatach Policji,
-
realizacja uprawnień pracodawcy oraz przełożonego w sprawach osobowych i dyscyplinarnych,
-
kreowanie wizerunku Policji na terenie działania komendy,
-
reprezentowanie Policji wobec organów ścigania i wymiaru sprawiedliwości,
-
zapewnienie ciągłości realizacji zadań w komendzie.
§ 5
Oferty, z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w sekretariacie Wydziału Kadr i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. w terminie do dnia 15 lipca 2010 r., z dopiskiem „nie otwierać w sekretariacie”.
Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Zespole ds. Doboru Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w Gorzowie Wlkp., tel. (95) 721 12 62, tel. służbowy 791 12 62.
§ 6
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 14 sierpnia 2010 r.
KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI
W GORZOWIE WLKP.
INSPEKTOR LESZEK MARZEC